Cvičební podložka na cviky na břicho

Každý z nás, kdo chce mít pevné a ploché bříško, musí pravidelně cvičit. Jestliže jsou vaše břišní svaly již dlouho nečinné, pravděpodobně jsou ochablé. Bude tedy nutné začít s cvičením co nejdříve. Cvičit můžete klidně dvakrát týdně, měli byste ale dodržovat jistou pravidelnost. Před samotným posilováním je velmi důležité úvodní protažení svalů. Svaly byste měli protáhnout také na závěr cvičení. Aby bylo cvičení pohodlné, vyberte si vhodnou podložku. Podložka na cvičení by měla být vyrobena z kvalitního materiálu a měla by být příjemná na dotek.

Při cvičení nezapomínejte pravidelně dýchat. Jestliže nebudete dodržovat správné dýchání, nebude efekt cvičení nijak velký. Důraz také klaďte na správné provádění cviků. Vhodné je, když vám cviky na úvod ukáže profesionál, který vás upozorní na případné chyby. Pokud chcete mít břicho krásné, dbejte o něj také kosmetickými produkty. Velmi vhodné jsou například rašelinové zábaly, které můžete koupit v menších baleních pro domácí použití.

Rozhodně byste ale neměli přepínat své síly! Může tak dojít k natažení svalů, což je velmi nepříjemné a bolestivé. Od bolesti svalů vám může pomoci například technika tejpování. Při tejpování se používá tzv. tejpovací páska, což je elastický barevný popruh, který se lepí na postiženou oblast. Tato technika je ve světě velmi oblíbená.

Tags: , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.